Zomerzeilen

ZOMERZEILEN IS SUPERLEUK!!  Geloof je dat niet?? Kijk dan even naar het filmpje hieronder!

Ben jij een echte waterrat? Heb je altijd al eens willen zeilen? Denk er dan eens over om een weekje te gaan zeilen. Ben je tussen de 8 en 13 jaar, dan ben je welkom.

De zomerzeilweken zijn bedoeld voor alle kinderen die het leuk vinden om te leren zeilen of nog beter willen leren zeilen. We geven les volgens het CWO systeem . We zeilen op het een geweldige locatie, een beschutte kom, met directe verbinding met het IJsselmeer. Ben jij niet bang om een beetje nat te worden, geef je dan op! Kinderen die al eerder mee hebben gedaan, zijn natuurlijk ook weer van harte welkom.

De club verzorgt het materiaal, jij hoeft alleen een zwemdiploma te hebben en een goed humeur meenemen.

Een goed zwemvest is verplicht, dit wordt door de vereniging ter beschikking gesteld, een eigen zwemvest mag natuurlijk ook! Daarnaast is het dragen van een wetsuit ook verplicht, het liefst 3 mm dik.

Speciale surf-/zeillaarsjes of gymschoenen wordt aanbevolen.

In 2024 zijn er zeilweken in:
week 30    22 juli t/m 26 juli 2024
week 31     29 juli t/m  2 aug 2024
week 34    19 aug t/m 23 aug 2024
week 35    26 aug t/m 30 aug2024

De zomerzeilweek is van maandag t/m vrijdag
Van 09.00 uur tot 13.00 uur
Locatie: Vooroever 14a, 1671 SG Medemblik

Schrijf je hier in

Prijzen zeilkamp
1 week zomerzeilen € 225,-
Boek je samen met broertje/zusje/vriend/vriendin of ben je al lid van WSV Bestevaer dan krijg je  € 25,- korting.