Windsurfen

WSV Bestevaer is gelegen aan een prachtige locatie waar vandaan je vrij kan windsurfen. Voor de beginners is daar een ondiep en rustig gelegen poel, als de begintechnieken aangeleerd zijn kan er al snel op een open kom gesurft worden met diep water. En uiteindelijk kan er volledig op het IJsselmeer gesurft worden. Wij hebben de beschikking over meerdere windsurfboards waarmee iedereen heel goed kan leren windsurfen.

Onze surfboards zijn ook geschikt om te SUPpen. Dit is een populaire sport:  Stand Up Peddelen.
Daarnaast proberen we nog een aantal leuke dingen voor onze leden te organiseren zoals een SUP (stand up padle) tour, Windsurfwedstrijdjes of gewoon samen afspreken als de weersomstandigheden perfect zijn.

Vanuit de vereniging samen het water opgaan is veel gezelliger en veiliger dan alleen het water opgaan.

Windsurfen is een uitdagende sport, die je niet zomaar onder de knie hebt. In onze lessen leer je het stap voor stap. Het is goed voor je conditie en zeker ook je kracht. En als het je lukt om over het water te scheren, is het zeker ook goed voor je geest. Durf deze uitdaging aan!!

Geef je dan hier op voor de lessen.