Catamaran les

Catamaran zeilen is de meest coole vorm van zeilen in Blik Town!

Lekker scheuren met z’n 2-en bij windforce 4 met wel 35 km per uur. Buitenboord hangend in de trapeze met wolken van water om je heen. Het is dus niet voor watjes!!

Duzzz….. lekker cruisen of een wedstrijdje met anderen.

WSV Bestevaer heeft 2 Hobie Dragoons, samen met deze 2 monstertjes en de gecertificeerde coaches kun je de beste outdoor experience beleven.

Uiteraard geven wij lessen hierin, van absolute beginner tot allrounder. Volgens het systeem van het CWO en de daaraan verbonden diploma’s.

De lessen worden gehouden vanaf de vereniging op de Vooroever in Medemblik. We beschikken over eigen boten, een clubhuis en omkleedruimte. Het materiaal wordt beschikbaar gesteld door Bestevaer en is begrepen in het lesgeld.

Facts:

Catamaranlessen worden in 2023 gegeven bij voldoende belangstelling te beginnen in mei.

Altijd les ongeacht de omstandigheden.

De lessen gaan altijd door, indien er door weersomstandigheden niet gezeild kan worden, krijgen de cursisten les in theorie en het leggen van knopen.

Kosten: € 190,- inclusief het gebruik van het materiaal.

Je hebt zelf een zwemdiploma, wetsuit of surfpak(geen shorty) incl. schoentjes en een flinke dosis enthousiasme (dat komt vanzelf…) nodig. De vereniging zorgt voor een zwemvest.

Het inschrijfformulier vind je hier

De foto hierboven laat zien dat ook de burgemeester op een lescatamaran heeft gevaren.